Kampagner & Kommunikation — 10 oktober 2012

Bland dig! er startet med en målsætning om, at samfundskampagner fremover skal udvikles af dem, de i virkeligheden vedkommer: Borgerne. Så vær med fra start og bland dig alt det, du lyster, når vi den 15. oktober retter fokus mod de danske cyklisters adfærd og lader dit input styre hele forløbet.

Danmark har i årevis knoklet for at manifestere sin position som cykeltrafikkens foregangsland. Et hav af cyklismefremmende initiativer er gennemført, og de har trukket stor opmærksomhed til fra både ind- og udland. Men et sted mellem supercykelstier og pumpestationer er der sket noget.

Mange oplever, at den danske cykelkultur har taget en drejning, hvor cyklisme har ført til kynisme, der afleder både utryghed, irritation og ulykker. Udviklingen er uden tvivl uhensigtsmæssig, men hvordan vi får den drejet i retning af en mere hensynsfuld kultur. Hvori denne egentlig består, er et spændende spørgsmål.

Bland dig her: http://www.facebook.com/blanddig

No TweetBacks yet. (Be the first to Tweet this post)

Share

About Author